Friday 24 June 2011

Pantai Kelanang sentiasa di ingatan



Semua gambar2 ini saya tangkap di Pantai kelanang di Banting. Pejalanan ke kelanang mengambil masa dalam 45 minit dari Shah Alam (Ikut jalan lama) sekiranya jalan tidak berapa sibuk, 30 minit pun boleh sampai. Kelanang ini menjadi lokasi untuk saya shoot Seascape sebab, tempat nie dekat dengan rumah saya, dan pantainya cantik dan tak ramai sangat pengunjung berbanding Morib. ini kerana air lautnya keruh sikit dan pantainya berlumut. Cuma pokok bakau kat situ memang menjadi idaman setiap photographer tak kita seascape atau wedding. 
Masa saya shot gambar2 ni. Saya pakai camera adik saya Nikon d700. 5Dmk2 saya di pinjam untuk projek video adik saya. maka kaler pada gambar nie berbeza sikit dengat gambar 5d saya. Kalernya terhasil sikit vivid. Tapi soal Sharpness memang D700 la pegang he he he . Ok saya harap anda enjoy lah dengan hasil tangkapan saya ni.....

Perhatian /Attention ! 
1) Pada sesiapa yg mahu pakai gambar saya bolehlah email saya di kpcdc@yahoo.com jangan curi2 ya... DOSA tau :)
2) Semua hasil kerja fotografi saya tiada dalam bentuk HDR, DRI atau blended images , Semuanya adalah dalam bentuk sekeping Jpeg.
3) None of my photos are HDR, DRI or blended images , All are in single Jpeg
    Shazral / © All rights reserved

    No comments:

    Post a Comment