Friday 22 July 2011

Malaysia VS Chelsea 21/7/2011 (Bukit Jalil Malaysia)

Shot dalam Stadium Bukit Jalil semasa Chelsea Asia Tour 2011, Masa ni aku, adik aku dan kawan2 aku duduk level 2, pintu violet (Belakang tiang gol dan tepi screen besar). Rasa nak shoot jauh, tapi apakan daya, aku cuma ada EF 17-40mm f4 L USM dan EF 50mm f1.4 USM, macam mana nak shot jauh. so shot wide sudehhh. Masa ni Malaysia tewas 0-1 pada Chelsea.

Ni lah adik aku, Azraf Saip atau Arab atau arabischenab (nama di Flickr) Sorry tangat getar, gambar ada blur sikit. ingat nak buat effect slow shutter. jadi tapi tangan plak buat hal.

Yang ni plak sesi bergambar ngan mat salleh pakai baju Malaysia. Bangga aku tengok orang luar pon sokong malaysia.

Yang ni shot curi dari tepi sebelum aku panggil dia untuk shot bersama adik aku.

Yeah 1 Malaysia la katakan.... Go Malaysia !

Shot abang botak chelsea. he he he 

Nak main bokeh sebelum masuk stadium he he he 

Pada sesiapa yg mahu pakai gambar saya bolehlah email saya di kpcdc@yahoo.com jangan curi2 ya... DOSA tau :)

No comments:

Post a Comment