Thursday 18 August 2011

Putrajaya Long Exposure Photography













Salam 1 Malaysia,
Kali ni saya post gambar  yg tak berapa nak baru kat blog saya ni..... Gambar2 ni saya shot di Putrajaya pada waktu yg berbeza2 dan kamera yg berbeza. Ada yg pakai nikon dan ada yg canon. Lokasi2nya pon berbeza2. Buat masa ni saya tak pergi shot la. Sebab sekarang ni bulan puasa. Malas dan letih la. apa2 pon korang enjoy lah ya.

Best View: http://www.flickr.com/photos/shazral/


Perhatian /Attention ! 
1) Pada sesiapa yg mahu pakai gambar saya bolehlah email saya di kpcdc@yahoo.com jangan curi2 ya... DOSA tau :)
2) Semua hasil kerja fotografi saya tiada dalam bentuk HDR, DRI atau blended images , Semuanya adalah dalam bentuk sekeping Jpeg.
3) None of my photos are HDR, DRI or blended images , All are in single Jpeg
Shazral / © All rights reserved

4 comments:

  1. gambar yg last tu menarik..mcm mana nk turun ke situ ya..bukan pak guard ada ke?..

    ReplyDelete
  2. he he he .. memang ada pak guard. tapi masa aku gie tu bulan puasa tahun lepas. dan masa tu plak masa nak berbuka atau setengah jam lagi nak berbuka. aku rasa pak guard tu malas nak turun kot ... puasa la katakan.

    ReplyDelete
  3. ooh ok..padan la pun..aku baru duk bertenggek kat situ pun dah kena halau..kalau kau pergi lagi roger2 la aku..tgh cari member kaki landskap..

    ReplyDelete